Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.            

Ja, ik ga akkoord X

Bestellen & Retourneren

Een bestelling wijzigen

Indien u uw bestelling nog niet heeft afgerond is het nog mogelijk om uw bestelling te wijzigen. U kunt het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen. U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op de prullenbak te klikken achter het betreffende artikel. 

Als uw bestelling al is afgerond en betaald en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur. LET OP:  Indien wij uw bestelling reeds verwerkt hebben dan kunt u hier geen wijzigingen meer in aanbrengen.

Ik heb na het plaatsen van mijn order geen opdrachtbevestiging/factuur ontvangen
Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van Bredemeijer Group B.V. altijd een opdrachtbevestiging/factuur per e-mail. Het is echter mogelijk dat u deze factuur niet in uw inbox ontvangt. Het kan zijn dat de e-mail door uw mailserver als spam aangemerkt is of dat uw inbox te vol is.

Wilt u alsnog uw opdrachtbevestiging/factuur ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.

Betaalwijzen
In onze webshop kunt u op de volgende manieren betalen: iDEAL, Creditcard, SOFORT Banking, PayPal en Bancontact.

Verzendkosten
De verzendkosten van uw bestelling zijn als volgt:
Nederland, België en Duitsland: verzending € 7,50 (gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-).
Denemarken, Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk: verzending € 15,- (gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,-).

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Uw bestelling wordt binnen 1 of 2 werkdagen voor verzending aangeboden aan de bezorgdienst, mits het bestelde artikel op voorraad is. Op het moment dat het pakket is aangeboden rekent de bezorgdienst de volgende bezorgduur: 

Nederland, België en Luxemburg: 24 uur
Duitsland, Denemarken en Frankrijk: 48 uur
Oostenrijk: 72 uur

Het kan helaas voorkomen dat wij door onvoorziene omstandigheden later aan u kunnen leveren dan gecommuniceerd. Anderzijds kan het voorkomen, dat wij eerder aan u kunnen leveren.

Een klacht melden
U kunt uw klacht indienen via e-mail webwinkel@bredemeijergroup.com. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.

U kunt ook een klacht per brief indienen. Stuurt u deze naar het volgende adres: 

Bredemeijer Group B.V.
t.a.v. Klantenservice
Savannahweg 59
3542 AW Utrecht
Nederland

De ontvangen goederen komen niet overeen met mijn bestelling
Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een opdrachtbevestiging/factuur. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de opdrachtbevestiging/factuur niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of telefonisch via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.

Mijn artikel is defect
In het geval uw artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of telefonisch via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.

Ik wil mijn artikel(en) retour zenden
Toch niet het juiste product besteld? Geen probleem, dan kunt u het product retourneren en krijgt u uw geld terug. Na ontvangst van het product heeft u 14 dagen bedenktijd om te besluiten of u de overeenkomst wilt herroepen/ontbinden. In deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen. Zodra u aangeeft gebruik te maken van deze bedenktijd, dient u binnen 14 dagen de bestelling naar ons terug te sturen. U kunt hiervoor het ontbindingsformulier gebruiken (te vinden op onze website onder deze link) of de hierin gevraagde gegevens mailen aan webwinkel@bredemeijergroup.com.

Voor het retourneren van het artikel/de artikelen kunt u gebruik maken van ons antwoordnummer. Wij vragen een bijdrage van € 7,50 in de kosten. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op het te crediteren bedrag.
Binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u het bedrag dat u tegoed heeft teruggestort op uw rekening.

Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende richtlijnen:
1) Voor onze artikelen geldt een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan gaat de retourtermijn pas in als u alles heeft ontvangen. 

2) De artikelen worden geretourneerd in onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers.

3) De artikelen zijn compleet, niet gebruikt en onbeschadigd.

Controleer altijd direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op om dit aan ons te melden.

U kunt uw bestelling retourneren naar:

Bredemeijer Group B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Antwoordnummer 4712
3500 SJ Utrecht
Zorg dat u de pakbon of het ordernummer bij de zending voegt!

Ik heb een andere vraag
Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via webwinkel@bredemeijergroup.com of telefonische via +31 (0)88 730 2900. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 17.00 uur.